28 september.

  Vi har riktig sjukstuga här hemma,
alla 3 är sjuka.😣
Det började med Max i söndags, trodde
det skulle gå över framåtkvällen som det
brukar göra när han är sjuk men det syntes
på kvällen att han blivit sämre och igår hade
jag och Noah blivit smittade.😣 
Jag hade hoppats att vi skulle slippa men
det är ju svårt att undvika det när vi bor
ihop,  det positiva är att jag och Noah inte
alls är lika dåliga som Max.
Max är fortfarande jätte dålig fast det har
gått så många dagar, jag hoppas att jag mår
bra imorgon för då måste jag verkligen
gå till affären.😣
Skulle egentligen behövt gå idag för toapappret
är i stort sett slut och Noah behöver nya
filter till sin nässug, men jag har verkligen
ingen ork idag.😣
 
Vi måste vara friska tills lördag
iallafall, för vi SKA till huvudstaden!
Har sett framemot det här så länge
så vi bara ska åka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0