26 september.

 I lördags var vi på busfabriken i Norrköping
med Greta, Fia, Johanna, Alva och Molly. 
Va inte direkt något för Noah än då han
fortfarade är så liten så han sov mest.😂 
Så fort vi kom dit var alla hungriga så vi
åt lunch direkt, för det första fanns det
bara en vegetarisk rätt. Hamburgare som
alltid och visst det kan jag leva med OM
den är GOD. Den var allt annat än god,
det såg ut som barnmat dom tryckt ihop
och friterat, dessutom var den kall.
Så jag var lika hungrig efteråt om man
säger så. Pengar i sjön.
Efter maten lekte vi och då menar jag inte
barnenutan vi vuxna med.😂
Jag skulle krypa genom ett rör men det gör så
ont i knäna att krypa på dom så tänkte sitta
på rumpan och putta mig fram men jag var för
lång så då la jag mig på rygg, vet inte riktigt vad
jag tänkte där.😂
Iallafall jag har inte riktigt
 fått tillbaka styrkan i magen så jag kunde inte
komma upp igen.😂 Med andra ord, jag såg ut som en
strandad val.😂🐳
Vi orkade dock inte leka så länge, man börjar
bli gammal.😂
Lika snabbt som vi börja så var vi tvungen
att ta en paus.😂
Och efter fikat kom inte jag inte upp på benen
igen, det vart Kornelia och Max som vart lektanter
medans vi andra va tanter.😂
Tillslut gav vi upp, kommer inte återvända dit.
Skitigt och sliten lokal, mycket va trasigt,
maten var kall, listan kan göras lång.
 
Efter busfabriken åkte vi hem till Fia,
vi beställde mat som också var vidrig.😂
Jag har sån otur.😂
Vid nio tiden åkte vi hem och jag la knutte direkt,
han somna efter en timme ungefär och sen gick jag
och Max la oss direkt efter.
Sen vakna Noah och jag vid 9, Noah somna om efter
han fått tutten.
Det var meningen att vi skulle åka till Annette
egentligen men Max vart sjuk igen så det vart inget.😔
 
Nu sitter jag här ugglar och nej, jag kan inte
sova. Fast jag har vart  vaken i ungefär
19 timmar.
Noah kommer ha en stendöd mamma imorgon
och jag har tvättstugan också.😴 Så roligt.
Men nu måste jag försöka sova.
Knutte kommer nog vakna om 1-2 timmar och
vilja ha tutte innan han somnar om så känner
att jag behöver få lite sömn åtminstone.
 
När vi kom in,
Noah ser skräckslagen ut stackarn.😂
 
 
 
Den där jävla rutschkanan vi åkte där va
livsfarlig! Johanna stod nedanför med Noah
och Fia åkte först.
Jag frågade om man fick stötar men hon sa nej
men att man typ flyger. Minns inte exakt
vad hon sa, men jag fatta inte riktigt hur
jävla fort det gick. Jag flög seriöst ut,
hamnade utanför mattan och slog i både
svanskotan och skulderbladen så jag fick
inte i huvudet. Efter mig kommer Max och
flyger ut med, inte lika långt som mig och
tillsist kom Greta med Molly, alla kom så fort
ner så man hann inte rikigt reagera annars
hade jag sagt till dom att inte åka för
det gjorde skit ont.
Men vi alla fick ett gott skratt när alla
flög ut även om det gjorde ont.😂
Kornelia, jag dör.😂
 
Utslagen hjälte.
 
Haha, fanns såna där "klo automater" och
man vann varje gång så ja.
Det vart ett par.😂
Jag fick en ko, Max bollen, Fia en elefant och en
apa?(jag vann båda på en omgång, 2 till priset
av 1. Jag skrek av lycka😂), Kornelia 2 emojis
och resten är Alvas(Molly ville inte ha någon).😂
 
Hon vann två till efter bilden.
 
Andra kläder när vi gick ut.😁
Han bajsade så det rann upp i ryggen.😂
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt! :)

Svar: Ja😊
Karolina Lundgren

2016-09-26 @ 05:10:06
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Angelica

Det är synd för det har ju varit bra och fräscht men tycker på senare år att det blivit sämre och sämre hela tiden tyvärr .. Himla tråkigt för barnen tkr ju att det är så roligt :/

Svar: Javars. Det här är andra busfabriken jag vart på och båda har vart slitna och dåliga.😑 Gillar Leos lekland mycket mer
Karolina Lundgren

2016-09-26 @ 10:28:46
URL: http://lillglimt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du börja vlogga?

Svar: Jag vet inte riktigt vad en vlogg innebär. Jag vet ju att man filmar men jag skulle nog inte klara av det då jag tycker det är sjukt pinsamt att stå framför en kamera😂
Karolina Lundgren

2016-09-28 @ 14:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0