26 september.

Alltså varje dag kollar jag på saker till Noah,
det är allt från saker han behöver till saker
han inte behöver.😂 Jag kan inte låta bli det finns
så otroligt mycket fint! Önskar jag hade en
enorm budget så jag kunde köpa allt, haha.😂
Just nu är det svårt att hitta budgeten
till sakerna han behöver, dock måste han
ju ha vissa saker. Det går inte att skippa så
vi hittar alltid pengarna, även om det är svårt.
Nu när det börjar bli kallare så behövs det
extra mycket. Åkpåse, vinterkläder, höstkläder,
vanliga kläder, snart behöver han också en 
matstol och en ny bilbarnstol.
Herregud alltså, man kan ju bli galen.😣
 
Jag vill ha en tripp trapp stol till
knutte, vi har en(den är dock sliten och
ful och skulle behöva målas om.
Men jag har varken orken, tiden eller
kunskapen att få den bra) nu som jag haft
till Saga och Molly när dom vart på besök men
den är av den äldre modellen och jag har
läst på flera ställen att den äldre modellen
av stolen inte passar med den nya babysitsen.😒
Dom är inte dumma, allt för att tjäna 
pengar liksom.
Och sitsen är ju inget man kan skippa direkt
för dom är ju överallt när dom börjar kunna
röra sig mer. Saga var så stor när jag köpte 
stolen så det behövdes ingen extra sits.
Så ja, det lär säkert bli en ful jävla
 antilop stol från ikea för dom är billiga.😂😒
Haha, positiv jag är.😂
 
 
Den till höger är favoriten, även
om båda är otroligt fina(och dyra😂).😍
 

På lördag ska vi till Stoooockholm!
Roadtrip! Vi är ett gäng(jag, Max, Noah, Fia,
Johanna, Greta, Alva, Amanda och Robin) som
ska till mall of scandinavia för första gången!
Jag ser framemot det så otroligt mycket, läntar
massor till att få kolla in newbies affär och
disneys. Jag älskar disney.
Dock är budgeten väldigt tajt så det kommer bara
bli att köpa det Noah behöver.
Skulle vi inte delat på bensinen hade vi
inte ens haft råd att åka dit så jag känner att
jag är nöjd att få komma iväg överhuvudtaget.
Noah behöver ju som sagt lite och det ska bli
kul att handla det i lite andra affärer än bara
samma här i Linköping eller Motala. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0