23 september.

 Vi hade babynest i vagnen när Noah föddes för
liggdelen va enorm för honom, men sen växte
han ur det på längden så plockade bort det.
Dock märkte jag snabbt att liggdelen va för
stor så han "slängdes" runt i vagnen då rullade
jag en handduk och la under lakanet så vart
det som ett babynest. Häromdagen plockade jag
bort den med då våran kille har blivit så stor
så liggdelen inte är gigantisk längre.😭
Min lilla bebis, vart tog tiden vägen?😢
 
Han ligger och kollar och pratar med fåren.😍
 
Jag blir seriöst galen, bara för att jag vet att
vi måste köpa en ny bilbarnstol snart och jag har
bestämt vilken vi ska ha så är den på rea
överallt! Fanns en extra rabattkod så den
gröna(vill egentligen ha den blåa den va
några hundralappar dyrare. Färg är skit
samma egentligen😂 Även om den är finare.😂)
skulle kosta 1681 när den egentligen kostar 2995.
För även om man skulle köpa den nu typ 3 månader
innan man ska ha den så är det ju inte direkt
så man kan använda den lika länge, man skulle
bara få den till pangpris.😂 Vet dock inte om
ekonomin finns just nu. Annars kanske man kan
få tag på en i mellandagsrean
för det är ju ungefär då han behöver en?
Beror på när han kan sitta stadigt med stöd,
det återstår att se. 
Vill ni andra utnyttja rabatten som jag tror
gäller för alla britax varor så är rabattkoden
"BRITAX1608"
Den fungerar även på reavaror även fast det står att
det inte går!🤘
Och detta gäller på lekmer, vet dock inte hur
länge den gäller.☺

Kommentarer
Postat av: Angelica

De blir ju stora så himla fort, tur att en annan inte blir äldre haha (;

Svar: Dom blir ju det 😯 Haha, precis 😉
Karolina Lundgren

2016-09-24 @ 10:21:15
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0