20 september.

 När jag och Noah var hos Johanna för ett par veckor
sen ville Johanna att Noah skulle ha Mollys gamla
teddy overall men vi hittade den inte och hon
kunde inte minnas om hon hade sålt den eller inte.
Så vi gav upp, idag när jag höll på i garderoben 
i Noahs rum så såg jag något brunt och lurvigt,
kan ni gissa vad det va?😂 Jag tänkte för mig
själv "jaaaha, det är där den är."🙈 Jag måste
fått den samtidigt som jag fick lite annat 
och eftersom det var sommar då så la jag
nog in den i garderoben för att det inte
var säsong. Haha, men ja. Jag hittade den
till slut.😂 Dock lär Noah inte kunna ha den när
den faktiskt behövs då den sitter bra nu och
nu är det för varmt att ha den så det
var synd.😔 Men jag ska köpa en likadan
i större storlek, i år är dom dock
lite mörkare men det gör inget.
Vet dock inte om jag ska välja vit?
Vitt blir så skitigt men det är fint,
så vi får se vilken det blir.😁
 
Min lilla nalle.😍
 
Noah har nästan alltid sovit länge på natten,
jag var beredd på vakna nätter men icke.😁
Dock kan jag aldrig somna så jag är fan
vaken ändå medans Noah sover hela nätterna,
inte konstigt att jag alltid är trött.😂
Jag lägger honom vid nio tiden och ibland
somnar han direkt och ibland inte.
Men jag lägger honom som sagt vid nio och
sen somnar han mellan 9-23 tiden och sen
sover han till 5-7 tiden, äter lite tutte
då och sen somnar han om i ett par timmar 
till, ibland är vi uppe lite för sent.😂
Mamma upp i dagen.😊
Men iallafall, eftersom han sover så
länge så tänkte jag att vi skulle testa
att lägga honom i sin egna säng.
Max åkte på innebandy efter jobbet och
jag hade inget tålamod att vänta på att 
han kom hem igen så jag tänkte flytta
sängen själv, bara det att den gick inte 
igenom dörren så jag var tvungen att skruva
isär den.😂 Så jag ansträngde mig ordentligt.
Tanken var att jag skulle amma honom till
sömns som jag alltid gör, men istället
för att lägga honom i babynestet mellan
oss så skulle jag lägga honom i sängen.
Jag la honom i sängen medans
jag tog bort överkastet på våran säng
och det vart så mycket blandade känslor
när jag såg honom i den så jag började 
ångra mig.🙁 Vi la oss i våran säng och
sen kom Max hem från innebandy och säger:
" ligger han inte i sin säng? "
Då börja jag tjuta och fick ut:
" jag ångra mig. "
Han skratta åt mig.🙁 Haha, men han
tyckte också att Noah skulle fortsätta
sova mellan oss.
Det visade sig att mamma inte var redo.🙈
Jag vill ha min lilla gos bebis nära,
så sängen åker in i hans rum igen. 😂
Vilket betyder att jag måste skruva isär
den igen.😐
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

De där overallerna är ju så galet sööta! Har tänkt att köpa en till min son också, men velar också mellan vit och brun (:

Svar: Dom är ju det😍 5 år sen systerdottern hade den men dom blir aldrig omoderna😍 Ja, det är så svårt. Vit är nästan finare men blir så skitigt lätt
Karolina Lundgren

2016-09-20 @ 09:53:53
URL: http://lillglimt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste släppa dina tyglar lite karro. Han är fortfarande nära och det är bra att vänja honom att sova själv så tidigt som mögligt

Svar: Inte för att vara sån nu, men jag väljer själv när jag ska "släppa tyglarna" och låta honom sova i sin egna säng för det är mitt barn. Och vi mår bra nu när vi får sova bredvid varandra och så länge vi och Max gör det kommer vi fortsätta samsova.
Karolina Lundgren

2016-09-20 @ 10:51:02
Postat av: Beckis

Det var jag som skrev kommentaren. Visst gör det ont i mammahjärtat, men ni mår båda bra av det i längden.

2016-09-20 @ 10:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0