19 september.

 Jag blir så sur, jag hade ju siktat in mig på en
vinteroverall till Noah, en jätte fin grön från H&M.
Noah skulle se ut som en liten grön michelingubbe,
han skulle bli så söt!😍 Men såg nu att den bara finns
upp till 68 och det lär Noah ha snart och det kommer
han nog också växa ur ganska snart, iallafall innan 
vintern är slut tror jag.😣 Och då känns det sjukt
onödigt att köpa en vinteroverall han inte
kan ha hela vintern ut. Hade vi haft ekonomi
till att köpa flera stycken hade det inte
vart några problem men nu har vi inte det.🙁
Och blir så otroligt sur när man siktat in sig
på något och så kommer den inte passa. 
Vissa ytterkläder är ju ibland större än vad
de "vanliga" kläderna är men tror knappast H&M
kläder är det faktiskt. Den här
lönen/föräldrapenningen är det dock höstkläder
som ska köpas, ska köpa lite tjockare mössa,
vantar och tossor samt en höstoverall.
Och självklart ska han ha en teddy overall
från H&M, jag älskar dom. Dom är ju så söta
så det är klart min lilla nalle ska ha en sån.😍
Men då tänkte jag testa den gröna också så
ser man ju hur den sitter, om den sitter bra
nu eller om den är gigantisk för då finns
det en lite chans att han kan ha den.
Annars har newbie en fin blå som finns upp till
stl 80, lite dyrare men fortfarande inte jätte
dyr så passar inte den gröna blir det nog den.
 
Det är dyrt med barn.😂
Men han är värd det finaste och bästa!😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0