15 september.

 Om vi säger så här, jag är sjukt uttråkad om dagarna.
Alla jobbar ju så jag vet inte riktigt vad jag ska
göra, men snart är Max pappaledig. Från 1 oktober
till 13 november så då ska vi fan passa på
att göra saker!😍
Det behöver ju inte vara något stort, men liksom
röra oss mer omkring. Mysiga promenader, fika
på stan/hos någon, någon utflykt och liknade.
 
Den som drabbas när jag är sjukt uttråkad
(förutom jag själv då) är stackars Noah.😂
Det är inte lätt att ha en väldigt
uttråkad mamma, stackars barn.😂
Händer det något imorgon?
Förmodligen inte, så lär bli lika galen
då. Blääää.
 
Hahahaha.😂
 
 
Igår hade jag iallafall besök av tjejerna,
va så grymt skönt att få avslastning även
när Max jobbade. Så jag fick massor gjort!
Jag dammsög, fixade disken, tömde kattlådorna,
duschade och rensade ut 56 kläderna i Noahs
låda. Det var lite sorligt faktiskt, jag vart
lite ledsen. Min lilla kille börjar bli stor.😢
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0