15 september.

 Sen Noah föddes har han fått sjukt mycket presenter
av alla, och jag förstår dom. Hur kan man inte
låta bli att köpa grejer till han? Han är ju
världens finaste.😍
Tänkte lägga upp allt han fått, de kläder som
jag tagit kort på byrån är kläder i 68 som
fortfarande är för stort är. Dock lär det
inte dröja länge innan han kan ha dom om han
fortsätter växa i den här takten. Var på bvc
igår och han var 60,5 cm lång och vägde 6555 gram.😰
Våran stora kille.❤
 
Från kusin Greta(Kornelia).
 
Moster Johanna med familj.
 
Kusin Alva.
 
Moster Therese med familj.
 
Tant Isabelle (även strumpor och dregglisar).
 
Blivande gudmor Fia.
 
Faster Ellen med sambo. 
 
Farmor och farfar.
(Dom köpte dom innan vi visste Noah var en
kille för jag och Ellen trodde stenhårt att
det skulle bli en tjej så dom lyssna på oss.😂)
(Koftan)
 
Mormor och morfar.
(Det är faktiskt mamma/mormor som sytt.😍
Är massor fler men har inte bild på alla.)
 
Gammel mormor.
ÄLSKAR det här setet, är helt kär i polarn
och pyrets nya dinosauriekollektion.
Det här är nog faktiskt mina favorit
kläder till Noah.😍
 
Pappas(Noahs pappa Max alltså)
kompisar Tobbe och Evelina.
(Byxorna syns knappt.) 
 
Pappas kompis Viktor.
Så perfekt eftersom jag kallar Noah för groda.😍🐸
 
 
Tack alla för alla fina kläder och saker!😍

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh va mkt fint! Kan förstå att folk köper mkt, det är ju jätte svårt att låta bli o köpa barnkläder. Det är ju så gulligt. Hängslebyxorna och den vita stickade tröjan (allra högst upp) Var ju för söta (:

Svar: Ja, dom byxorna är mina favoriter efter dinosaurie setet😍
Karolina Lundgren

2016-09-15 @ 20:52:24
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0