13 september.

  I lördags vart det lite kräftskiva hos Johanna med
gänget! Max skulle följa med men han har
världens sämsta immunförsvar så det vart
bara jag och Noah!
Det var ju en riktig varm dag så när vi kom dit
satt vi ute på gräsmattan i solen(läs skugga för
mig pga av Noah😂), Molly lekte "frisyr"(frisör)
sa hon och det vart mitt hår som vart offret.😂
Är förvånad att jag hade något hår kvar efter
den behandlingen.😂
Sen vart det maaaat! Jag äter ju inte kräftor
(eller något djur) men Johanna var smart och
gjorde bakad potatis till alla innan eftersom
det är mer pill än mat på dom så jag vart mätt
och nöjd ändå. Inte för att jag någonsin har
gått hungrig ifrån Johanna.😂
Sen vart det att umgås med gänget hela kvällen,
Noah klagade nog inte heller. Han får så
mycket kärlek och uppmärksamhet att det räcker
och blir över.😂😍
 Sen vart det bara att umgås med gänget och sen
åka hem till daddy och sova!
Tack för en trevlig dag och kväll😊
 
Sofie, Amanda, Johanna, Molly, Fia, Kornelia,
Robin(ensam kille förutom Noah då, stackarn.),
Alva och Louise.
 
L
 
Sofie, jag, Fia, Kornelia, Noah och Robin. 
 
I söndags vart det att först åka och handla, ekade
tomt i skåpen så det behövdes även om det är
sjukt tråkigt.
Det vart bara att åka hem slänga in varorna, amma
knutte och sedan åka till Maxs föräldrar. Noah
fick lika mycket kärlek och uppmärksamhet igen.😊
Det är så kul för både när det gäller min och
Maxs familj så "slåss" dom om Noah.😂 "Han vill
inte vara hos dig mer han vill vara hos mig."
är den vanligaste repliken hos båda.😂
Dom bjöd på god mat och morotskaka.😍
Ren lycka, hihi.😍
 
Amning innan bilresan.😊
 
 
Noah fick lite nya kläder av sin farmor och farfar.😍
I stl 68 så blir perfekta höstkläder och
skjortan och dom blåa byxorna blir kläderna
han ska ha på dopet(efter kyrkan)och så ska jag
köpa en liten fluga så kommer han vara snyggast.😍
 
Och nu när båda faddrarna har fått sin present så kan
jag visa dom och berätta vilka det blir.
Fia har jag ju redan sagt att det blir och sen
blir det även Maxs syster Ellen.😊
Så det blir Noah får två gudmödrar.😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0