08 september.

 När vi åkte hem, kan inte fatta att han har vart 
så där liten. 😍 Herregud, stanna tiden!
 
Katternas första möte med Noah.😂
 
 
Första gången i vagnen. 
 
Johannas första möte med Noah.
 
 Alvas.
 
Molly och Albins.
( Kornelia, Fia och Amanda var också med,
men finns inga kort på det vilket är väldigt synd.
Speciellt eftersom Fia ska bli gudmor så skulle
jag velat ha en bild på deras första möte.
Vem som blir den andra faddern är fortfarande
hemligt, även för den vi ska fråga.😉 )
 
När mormor, morfar, farmor, farfar, 
fastrarna och Martin var på besök första gången.
Sliten mamma!
 
Första promenaden i vagnen, 3 dagar gammal.
Det fick mamma ångra sen ska jag säga,
jösses vad ont jag hade efter det.😂
För tidigt!
 
 Mammas älskling.❤
 
Noahs gammel mormors(Max mormor) första möte.
 
Första badet 11 dagar gammal.😍
 
Första gången i finkläderna när vi överraskade
Maxs kompis när han hade fyllt år.😍
Nu är dom där byxorna nästan för korta och där
har vi vikt dom två gånger.😭
 
På besök hos mormor och morfar.
Ja, jag klippte bort dom där snörerna efter
jag såg den där bilden.😂
 
Lite sur.😂😍
 
 
Fin i mormors hemsydda body.
 
2 veckor gammal på mini semester i gryt 
med farmor, farfar, faster Ellen, gammel mormor,
Martin och Matts(Max morbror, vet inte vad han blir
till Noah).😍 Och mamma och pappa såklart.😊
 
Första gången i babysittern, han hade inget intresse
av den alls och satt bara i den när jag tog
kort.😂 Var mamma som ville testa eftersom den
är så fin. Mormors hemsydda body igen.
 
Härligt grepp.😂
 
Mina fina killar.😘
 
Mammas älskling.❤
 
Sover precis som mamma och morfar.😂
 
Första fotavtrycken.😍
 
 
Chillar med moster Johanna och kusin Greta.
 
 
Myser med kusin Alva.
 
Mammas älskling.❤
 
 
 
 
 
Våra fin dopinbjudningskort.😊
 
Jag och Fia roade oss.😂
 
Kvällspromenad.
 
Ett av dom bästa inköpen.😍
Hade en babybjörn först men Noah satt skit,
jag fick ont och den va inte ergonomisk.😑
Så glad att jag köpte en ergobaby istället,
Noah somnar på bara några minuter och sover 
sen gott där i.
 
Fikade med bästa Isabelle på stan, nom nom.😍
 
Morotskaka ( min favorit.)😍
 
Vi var på stan och sen Linköpings stadsfest
gänget.😂😍 
 
Myser med mormor när vi firade morfar.
 
Mammas älskling.❤
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så söt! Man får passa på att njuta extra mycket av den första tiden sen går det ju så himla fort (:

Svar: Tack så mycket 😊 Jo tack, jag har märkt det.🙁
Karolina Lundgren

2016-09-08 @ 10:07:59
URL: http://lillglimt.blogg.se
Postat av: Veronica Wallgren

Gud så söt han är! Det går verkligen fort. Vår lille blir fyra månader nästa vecka och har ingen aning om vart dom månaderna tog vägen.

Svar: Tack så mycket 😊 Ja, herregud. Känns som jag låg där med värkar nyss och snart flyttar han väl hemifrån 😂
Karolina Lundgren

2016-09-08 @ 10:15:45
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0