10 oktober.

 Idag blir våran stora kille hela 3 månader.❤
Tiden bara springer iväg, för tre månader
sen vid den här tiden fick jag upp dig
på bröstet för allra första gången.
Jag hade precis upplevt den värsta den smärtan
jag någonsin känt och när jag såg dig så var
det helt plötsligt värt det.
Har du inte vart med om det kan jag omöjligt
beskriva hur det kändes, det var så otroligt mycket
olika känslor inblandat.
I 41 veckor(40+4) väntade och längtade efter dig,
vi hade aldrig träffat dig men vi älskade dig
redan så otroligt mycket att när du väl kom gick det inte att hantera alla känslor.😍
Vi älskar dig så otroligt mycket, du ger oss
så otroligt mycket glädje i livet,
mammas lilla groda.🐸❤
Grattis på 3 månaders dagen, Noah.❤
 
Vuxit lite på 3 månader.😭😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0