29 november.

   Ber om ursäkt för ett långt och otroligt
j*vla sorgligt inlägg men måste skriva av mig.
 
Förra året några dagar innan jul fick vi
världens bästa julklapp, min pappa/Noahs morfar
hade vunnit över cancern! Men pappa
vart aldrig bättre, han fortsatte magra
av, han kunde inte sitta, stå eller
gå och sen kom beskedet.
Cancern var tillbaka.
Idag nästan ett år senare
fick vi beskedet att vi måste snart
ta farväl av våran älskade pappa och morfar, precis
innan jul.😭😭 Vi är 6 barn och 6 barnbarn,
varav alla är döttrar och 4 av 6 barnbarn är
tjejer. Min systerson är 18 år men han bor
över 20 mil bort och har gjort det sen
han var 4-5 år. Nu skulle han få chansen
att äntligen ha en grabb att prata med,
som kanske bli intresserad av samma saker som
honom och inte bara behöva lyssna på tjejsnack
som han fått göra i över 30 år. Men den chansen
tog cancern ifrån honom. Han kommer inte
få vara med på Noahs första jul, första
påsk, första midsommar, hans 1 års dag,
hans första skoldag. Han kommer inte få se
honom gå, prata eller växa upp och bli
den kille han kommer bli. Han kommer
inte få se mig gifta sig med min livs kärlek,
han kommer inte få se sina barnbarn ta
studenten, han kommer inte få få
vara med om sin 39oende bröllopsdag.😭
Det gör så ont i mig. Vi barn förlorar
våran pappa, alla barnbarn förlora sin
morfar, alla män förlorar en underbar
svärfar och mamma förlorar sitt livs kärlek.😭😭
 
 
Vi älskar dig pappa/morfar så jävla
mycket och det här skrämmer mig
så jävla mycket.
Det är så förbannat jävla overkligt.
Det här är saker man läser, inte något
man upplever själv.😭
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️❤️❤️❤️😭😭😭😭 /Natta

Svar: 😭❤
Karolina Lundgren

2016-11-29 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0