16 november.

I lördags hade vi dop för våran lilla grabb
och det vart riktigt lyckat och mysigt!
Jag var dock otroligt nervös och stressad så
kunde inte riktigt slappna av förens det
var över, haha. 
Jag är inte jätte bekväm med att vara i centrum
och även fast det var Noahs dag så stod jag ju
längst fram framför alla med alla blickar
mot oss så, ja. Lika jobbigt varenda gång.😂
Men våran lilla grabb va så otroligt lugn,
jag vart så imponerad av honom och så stolt!
Han sa inte ett ord under hela ceremonin,
förutom en prutt och en nysning som fick
hela kyrkan att skratta.😊 Tillslut somnade han,
 det var jobbigt att döpas.😊 Tyvärr vakna
honom när jag tog på honom overallen men
ammade honom medans alla tog mat och sen sov
han nästan igenom hela "kalaset".😊
Han tyckte tydligen dop var väldigt tråkigt, men
han vakna lagom till presentöppning.😂 
Måste bara säga wow,  vilka presenter! Alla
var verkligen super fina och jag vart verkligen
chockad över att det var så fina presenter.
Jag har en känsla av att Noah kommer
bli väldigt bortskämd.😂
2 presenter(Från Ellen&Martin och Isabelle,
Dennis, Linus och Niklas) var sena i
leveransen så dom får ni se bilder på
när vi har dom här hemma.😊
 
 
 
Jag ville ta en bild när alla satt ner
men det var alltid någon jävel
som saknades.😂😒
 
 
Från Noahs gudmor Fia.
Och Noah behöver inte oroa sig för att
det inte kommer finnas någon bil/flygplan
att åka på.😂
 Från Noahs moster Johanna med barn.
Från Noahs farmor och farfar.
Från Felicia, David, Evelina,
Tobbe, Viktor och Rebecca.
Från Noahs kusin Greta, Amanda och Robin.
Roliga är att jag titta på en sån här
med Kornelia och sa:
"åh, den här är så söt"
och då hade den jäveln köpt den redan.😂
 Från Noahs moster Annette och Lasse.
Från Noahs moster Therese med familj. 
 Från Noahs faster Maja.
 Från Noahs mormor och morfar.
 Från Noahs moster Natalie. 
 Från Nathalie och Max.
 Från Noahs gammel mormor. 
Från Matts(Maxs morbror).
 
 
Det var några som inte kunde komma bland
annat min mamma och pappa, vi saknade
er något enormt!
Det var inte samma sak utan er.😔
 
Tack för alla fina presenter och tack till
er som hjälpte till.❤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sj sis för ett jätte fint dop ❤️
/Natta

Svar:
Karolina Lundgren

2016-11-16 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0