01 november.

Sitter och kikar på julklappar och jösses
vad mycket fint det finns. Blir lite smått
galen på det dock, är så svårt att veta
vad man ska köpa till vissa. Man vill ju att
dom ska bli nöjda och vissa är så förbannat
svåra att köpa till.😂
 
Tycker det är roligast att kolla till Noah
dock, även om han inte kommer förstå något
så är det klart att han ska få julklappar
då det är hans första jul.😍
Men när jag kollar så inser jag att
Noah(läs mamma😂) har ganska dyr smak.😂
Han önskar sig
* Elodie details åkpåse, gilded grey. 
* Max way, ocean blue(bilbarnstol).
* Stokke tripp trapp stol.
Bara så ni vet.😉😂
 

 Jag längtar till julen samtidigt som
jag inte gör det, jag tycker att det är
mysigt att pyssla med allt och sen när
alla samlas. Samtidigt som det är sjukt
stressigt och dyrt, plus att maten är vidrig.😂
Förstår verkligen inte varför folk älska
r julmat, det finns seriöst inget gott på det.
Har aldrig gillat det, varken nu som
vegetarian eller innan.😂
 
Men det här är våran första jul som en
liten familj så det kommer bli underbart.😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0