31 maj.

 I lördagskväll när vi kom hem så upptäckte vi
att Shanti gick på lådan nästan hela tiden, vilket
uppenbarligen inte är normalt så vi började kolla
varje gång hon vart på lådan och oftast hade det
inte kommit något eller så var kissfläcken lika
stor som en tia när det brukar vara betydligt större.
Så igår kontaktade vi vetrinären och vi fick tid
halv sex, där fick vi antibiotika utskriven för
urinvägsinfektion så nu hoppas vi att det hjälper.
Hon har fått två doser och det känns som man redan
märker skillnad faktiskt. Hon går inte alls lika
ofta vilket är väldigt skönt.
Nu hoppas vi att våran skrutta blir bra!
 
Idag har det inte hänt något speciellt, jag har vart
trött och haft ett jävla illamående som vägrat
släppa så halva dagen gick åt att ligga i sängen
och sen soffan. När det äntligen hade släppt så
vart det städning av lägenheten, så roligt.
Men nu är det gjort och det är så skönt!
Nu ska vi äta kvällsmat och kolla på tv, imorgon
har jag tid på MVC klockan 8 så jag vet hur dagen
kommer sluta. Jag kommer lägga mig för att vila
och sen sova flera timmar.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0