30 maj.

Igår rullade jag och Max hem till mina föräldrar
för lite mors dags firande, mamma bjöd på mat
och fika. Bullar som seriöst va som ett jävla
dasslock, trodde jag skulle explodera av en.😂
Känner nu i efterhand att det hade räckt
med en halv.😂 
Men va tvungen att äta lite till för hon
tog fram jordgubbar samtidigt, jordgubbar som
smakade som svenska. Sådär mjuka och söta och
eftersom jag älskar jordgubbar åt jag en
jävla massa.😍 Matkoma de luxe men det
var så värt det!
Efter maten umgicks vi bara och pratade, Max och
pappa pratade mest med varandra, haha.😂
Men blir väl så när dom har samma yrke, jobbar/har
jobbat på samma ställe och är så allmänt lika
överhuvudtaget.😂 Det är skönt att dom kommer
överens, mina gubbar.😘
Vart ändå en kort tur för sen orkade jag inte
mer, så då drog vi hem och jag la mig
stendöd i soffan.😂
 
 
Vi hämtade ut två posters som ska pryda pyrets rum, så otroligt fina och jag är så nöjd.😍
Tack så mycket, älskling.  Du vet hur du ska göra din kvinna nöjd.😂😘
Nu ska vi bara köpa ett par ramar, men det tar vi när vi orkar åka till Ikea. Vi behöver även köpa en badbalja till pyret så då tar vi det samtidigt.😊
 
Jag älskar ju djur så dessa elefantposters va en självklarhet när jag skulle välja vilka.😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0