29 maj.

Igår vart det lite sent födelsedagsfirande med
mamma, pappa, Max, Katharina och Mats, mamma
och pappa kan inte komma när jag har tänkt ha
mitt "kalas" så vi gick ut och åt igår istället.😊
Vart legends så klart, det är både mitt och Maxs
favoritställe i Linköping så det var en
självklarhet.😋 Tycker det var så roligt att
mina föräldrar fick träffa Maxs föräldrar
för första gången, det har inte blivit av tidigare
pga av pappas sjukdom, det är nu på senare
tid som pappa har orken att följa med på saker
och det är så himla roligt!
Vi alla åt oss proppmätta, jösses alltså.
Kändes som jag skulle explodera, legends snålar
inte med maten så man får ju verkligen
valuta för pengarna.👌
Efter vi vart på legends åkte vi hem och
la oss i soffan, blir helt slut av att bara gå
ut och äta.😂 Kom nu bebis så mamma kan må
bra och röra sig som hon vill.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0