26 maj.

Har haft en sån där super rolig dag med massor
måsten här hemma, har vikt tvätt, dammsugit,
diskat och ja. Bara sånt roligt, ville storstäda
idag men min kropp orkade inte det idag, bebis
ligger och trycker på lungorna nu så har svårt
att andas och blir andfådd så lätt så blir att
ta det lugnt dom sista veckorna nu.😒
 
Imorgon då? Max har after work med jobbet så
kommer bli ensam, även fast jag inte vill det.😩
Men kommer nog inte orka åka till Motala då det
tar för mycket på krafterna så jag kommer nog
förmodligen ruttna här hemma.😂
 
Kunde inte låta bli igår så denna fick
följa med hem.😍
jag älskar späckhuggare och har kollat på det
setet länge, så nu fick den följa med hem.😍
 
Idag kom äntligen barnvagnshänget, älskade mumin😍
Även sladden till lampan så nu ska vi bara köpa
en glödlampa, sätta upp gardiner, tavlorna och
hyllan så är bebis rum klart.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0