26 maj.

Igår gick jag in i vecka 35 och idag är det bara 40 dagar kvar tills bf.😍
Nu springer veckorna förbi och det är väldigt skönt det faktiskt. 
Som jag skrev i förra inlägget har jag börjat att få svårt att andas, det är värst när jag sitter ner eller ligger på rygg men även när jag anstränger mig. 
 
Bebis rörelser har blivit mer buffar och hela magen flyttar på sig när han bökar där inne.😍
Det har vart underbart att vara gravid till och från, men nu är jag så färdig med att vara gravid. Jag vill ha bebis här ute, men jag får härda ett tag till.😊
Jag tänker långt långt långt fram nu, men eftersom både jag och Max vill ha fler barn så hoppas jag verkligen att nästa graviditet blir lättare.
 
Magen vecka 35.😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0