25 maj.

Är helt slut, speciellt i fötterna och detta
illamåendet alltså.😣
Men vart en trevlig dag med Linda och barnen,
så fort jag kom till Motala så vart det lunch för oss.
Sen gick vi ner till stan och kollade så länge jag
orkade och sedan satte vi oss ner och tog en fika.😊
Vid fyra var jag helt utmattad så då drog jag mig
hemåt, men ingen vila här inte. Nej, det vart att
åka och handla direkt.😒 Och min karl skulle
promt kolla på leksaker(dataskit) i olika i affärer
så ja, nu är jag verkligen helt jävla slut i korpen. 
Sa på skoj"är det min tur att gå i tjej affärer nuoch
shoppa loss" och han svarar "vad vill du kolla på då?"
Emh, jag var sarkastisk för att jag vill hem och
dö även om jag skulle behöva nya kläder men du
är för gullig, älskling.😍
 
Nu ligger jag i soffan och bara väntar på att håret
ska torka så jag kan gå och lägga mig.😴
Köpte hårfärg idag så nu är jag äntligen mörkhårig
igen! Alla blir ljushåriga nu till sommaren men jag
trivs verkligen inte i ljust hår.😒
 
Trött på att vara gravid nu, trodde aldrig
jag skulle sakna min gamla kroppen men nu
gör jag verkligen det.😣
 
 
4 dregglisar Johanna köpte i ullared till bebis.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0