24 maj.

 Idag är jag så sjukt trött på min kropp, är
så sjukt mycket som behövdes göra här hemma men
jag hade verkligen ingen ork till något.😢
Jag lyckades åtminstone ta hand om tvättstugan,
men det va knappt. Imellan varven var jag tvungen
att ligga ner så dagen har spenderats i tvättstugan
och i sängen.😒
Blir så irriterad på mig själv för jag vill ju
så mycket men kände att jag inte kunde tvinga
min kropp idag, det vart för mycket.😞
 
Imorgon blir det iallafall en tripp till Motala
för att träffa Linda, får vi se hur det slutar.
Hoppas att min kropp orkar.🙁
 
Jag funderar redan på vad jag ska ha på mig,
börjar bli så där sjukt jobbigt igen. Magen har
blivit för stor för i stort sätt alla tröjor har
blivit för små igen.
Är det fint väder är det lättare för de flesta
långklänningar kan jag fortfarande ha, men
tydligen ska det regna imorgon och då är det
inte så kul med klänning.
Men men, vi får se imorgon.
 
Bebis har fått sina första skor.😍
Vart ett par svarta och ett par ljusblå i minsta
storleken och ett par svarta i storleken större.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0