22 maj.

 Idag vart det en tripp till Motala med min
kärlek, vi hämtade äntligen ut vagnen.😍
Nu känns det att det är nära, längtar så mycket.😍
Efter vi hämtat vagnen handlade vi lite, hämtade
upp Amanda och så drog vi till Johanna, Greta
var redan där. Vi satt ute efter ett tag, Max
och barnen spelade fotboll. Förstår inte hur han
orkar, men han är otrolig min karl.😘
Sen grillade vi och åt oss så där spy mätta igen,
men det är ju så gott.😍
Sen drog vi hem, tog det lite lugnt, duschade
och fixade iordning oss och nu ligger vi i sängen.
Jag kollar på tv medans Max sover, stackarn ska
upp och jobba imorgon igen medans jag kommer behöva
dö av tristess hemma.😂
Men behöver vila ändå känner jag, fötterna
värker och det gör ryggen med samt att jag känner
mig inte så pigg så ja. Jag behöver vila lite för
på tisdag har jag tvättstuga igen.😣
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0