21 maj.

Idag vart det en tripp till stan med älsklingen för
att möta upp Greta, Albin, Johanna och barnen.
Vi kollade lite smått på stan sen vart alla hungriga
så då käkade vi oss spy mätta på något thai buffé.😂
Efter det fick vi ny energi och kollade lite mer,
jag lyckades hitta en ny klänning och Max hittade
ett par nya skor. Bebis fick faktiskt bara en
solhatt, ibland är det mamma och pappa som
behöver lite nytt.😊 Speciellt när allt börjar bli
för smått i magen...Igen😒
Sen tog vi en glass på bosses, sen drog vi alla
hem till oss.
Barnen roade sig med att måla Albin och mig i ansiktet,
Alva fick även måla min mage.😂
Sen beställde vi mat och sen drog dom hem och jag la
mig i soffan. Blir helt utmattad av att hålla igång
en hel dag alltså, klarar knappt av det nu alltså.😣
 
Min nya klänning.😊
 
 
Bebis fick även en body och en pyjsmas av
Greta och samma av Alva. Söt Alva hade betalt
med sina egna pengar.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0