19 maj.

 Igår va jag hos Annette, hon hjälpte mig med
naglarna.😊 Tack snälla, vart jätte nöjd.😘
Det var det vi gjorde under dagen, sen drog jag hem
tidigare min karl som hade lagat mat. Så vi åt,
kollade lite på tv sen gick vi och la oss.😊
 
Dock kände jag på både resan dit och hem,
jag klarar inte av den längre.🙁
Den är för lång och påfrestande för min kropp just
nu, så kommer nog bli lite mindre resor till Motala
(om inte Max är med så vi tar bilen) nu i slutet
av graviditeten.🙁
Mitt kära Motala, men får bli så tyvärr.
Så nu får Motala borna komma till Linköping
och mig istället så min kropp får vila.😁
 
Och imorgon fyller jag 24 år, vart fasen 
tar tiden vägen? Börjar ju bli gammal.
 
Haha, våra galna tjejer.
Katter älskar verkligen kartonger.😂
 
Den vart lite suddig då Snövit vägrade vara still
för för försökte sätta sig på Shanti.😂
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gammal. Jag fyllde 31 år. Jag borde va den som börjar bli gammal :-P
/ Natta

Svar: Haha, inget av det är väl gammalt egentligen😁
Karolina Lundgren

2016-05-19 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0