16 maj.

Igår (söndag) har jag och gubben vart på ikano
igen, vart lite mer kläder till bebis, vuxen
målarböcker, pennor och en jacka till gubben. 
Sen drog vi hemåt för Max skulle kolla
fotboll men den vart inställd men jag la
mig i sängen och sov en stund istället.
Blir helt slut av att göra något så det
behövdes verkligen, det var dock svårt
att vakna igen.😂
Men sen lagade Max mat, vi har målat lite
medans vi kollade på tv och nu ska vi lägga
oss. Han ska upp och jobba, jag har inget planerat
så blir nog bara att vara hemma men vi får se.
 
 
Det slog mig verkligen vilka otroliga jävla
påsar jag har under ögonen, jag brukar inte ha
det problemet då jag nästan alltid har sovit
bra men under graviditen har jag inte gjort det.
Och ja, då har man ica kassar under ögonen.😐
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0