12 maj.

Nu har vi bott här i över en månad och tänkte
att det det är dags att visa upp lägenheten
även om den inte är klar än, vi har fortfarade
inte fått upp något på väggarna.😂 Men hoppas
Max tänker ta tag i det i helgen, skulle göra
det själv om jag kunde men risken är att jag
borrar helt fel så lämnar det åt Max.😂 
Ska fjäska lite så han gör det, vill
få det färdigt!
 
Köket, det är klart förutom en klocka som ska upp.
 
Vardagsrummet, här saknas det tavlor och en hylla
som ska upp, samt att jag vill ha en ny spegel.
 
Sovrummet, jag tycker det är färdigt men Max
tycker vi ska sätta upp en eller två lackhyllor
över tvn men jag tvekar.
 
Hallen är klar, förutom att stolen som
egentligen ska stå på balkongen ska bytas
till en annan när vi hitta en.
 
Badrummet är klart. 
 
Barnrummet, här är det nästan färdigt.
Taklampan ska upp när vi fått tag på en
sladd som passar, gardinerna ska upp, en hylla,
lite prydnadssaker och lite tavlor ska upp.
Men vi har fortfarade inte hittat några tavlor
som vi(läs jag) gillar.😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0