11 maj.

 Det börjar ordna sig med bebisens saker, vi
har allt klart nu förutom badbalja, babynest
och ett barnvagnshänge eller 2. Har inte hitta
något som jag verkligen blivit kär i, Max bryr
sig nog inte så mycket. Inte likaq mycket
som jag gör iallafall.😂
Jag vill helst ha mumin eller pingu men dom jag
har hittat har vart slut eller kostat en halv
förmögenhet.😂 Men jag ger inte upp, samma sak med
babynest, alla som finns färdigsydda är så
otroligt fula eller kostar massor, eller är
fula och kostar massor.😂
Men men, ska övertala min gubbe det så
han förstår det med.😘
 
Ska fota allt vi har köpt och även barnrummet för
det börjar bli klart.😊 Saknas lite tavlor, en hylla
ska sättas upp, men det får Max göra och taklampan
ska hängas upp. Men vi upptäckte att man inte fick m
ed sladden till den utan bara själva lampskärmen och
när vi skulle beställa den så var den slut.😣 
 
Babyskyddet.👌 
Nu ska vi bara köpa adapter så vi kan
fästa det på vagnen.😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0