10 maj.

Idag har jag bara vart hemma, gjort lite hemma
sysslor, dock var det för varmt så jag gav upp
innan jag hann komma till dammsugningen men tänkte
ta det imorgon. Satte mig på balkongen istället i
det fina vädret, dock vart det för varmt för mig
men jag ville verkligen sitta i solen så jag
hämtade ut golvfläkten.😂
Men med min vanliga otur så kom världens största
moln och täckte för solen så fick bara typ 20 minuters
sol.😒 Men men, bättre än inget.
 
Sen vek jag tvätt, kollade lite på Hart of dixie
och sen la jag mig i ett bad medans karln tittade
på fotboll. Nu ligger jag och kollar på Hart of
dixie igen, Max sover och det ska jag väl med
göra snart. Har MVC tid imorgon, dock inte
förens 12:30 men ändå.😁
 
"Släpp ut mig matte"😂
Vi har inte köpt balkongnät än så katterna får
tyvärr hålla sig inne tills det är fixat, men man
tycker så synd om dom.😱
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0