1 maj.

Igår åkte jag och Max först till biltema där han
köpte en cykel som han har tjatat om i 100 år, haha.
Sen tog vi en snabbis på ikano, vi köpte lite smått
och gott till oss själva, samt 2 bodys till
pyret såklart.😊
Pappa fick välja helt själv den här gången
bara för att jag inte ska bestämma allt.😂
Men det vart två fina bodys så ibland
kan han faktiskt.😉 
Sen åkte vi hem, duschade och gjorde iordning oss
och drog sedan till Borensberg för att fira valborg.
Vi grillade, umgicks och sedan gick vi till brasan,
dock hade jag ont överallt så jag ville bara gå
tillbaka, härligt att vara en valross.😒
Framåt tolv orkade jag inte mer så då drog jag
och gubben hem och la oss, men det var trevlig.
Så tack alla för igår.☺
 
 
Bodysarna.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack själv! det var supertrevligt :)

Svar: Hihi😊
Karolina Lundgren

2016-05-03 @ 01:17:27
URL: http://www.feliciahakansson.devote.se
Postat av: Veronica Wallgren

Älskar newbie kollektionen. Kläderna är helt underbara :)

Svar: Ja, dom är helt underbara😍 Tycker dock dom har mest flickkläder
Karolina Lundgren

2016-05-03 @ 10:57:40
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0