09 maj.

Idag vart det ännu en tripp till Motala för att
träffa Linda och barnen, eller aa Saga såg jag
knappt röken av då hon i stort sett var ute på
gården hela tiden. Men ett par kramar fick j
ag iallafall av min stora tjej.😊
När jag kom dit sov Melissa så jag och Linda
satte oss lite i skuggan och lite i solen och
snackade tills hon vaknade, då gick vi och åt.😊
Efter maten satte vi oss på Lindas uteplats
igen och halv dog medans Melissa levde lågan.😂
Hon ville inte sitta still som vi gamla ville,
men hon gav oss ett par härliga skratt.
Hon klappade på min mage och sa "tisse".😂
Goa unge, men det hoppas jag inte ligger där
inne faktiskt.😂
Sen låg vi bara där i solstolarna hela dagen,
Linda var galen och hoppade hopprep ett tag.😂
Sen tvinga hon i mig vatten och frukt, inte för
att det gjorde mig något då jag behövde vatten
och frukt är gott.👌
Sen drog jag hem till min gubbe, dock var jag
inte på bästa humöret när jag kom hem. Var/är så
trött på att vara gravid, pga av alla problem
och smärta så det bara brast för mig. Vill ha
min bebis och vill slippa smärtan.
Men som tur är har jag världens finaste sambo
som alltid får mig glad.😘
 
Men tack för idag, Linda.😘
 
Gosfis. 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0