08 maj.

Vart en tur till Motala idag för att fira Alva igen
med Johanna, Greta, Molly och Alva såklart.😊
Så fort jag kom till Motala vart det glass direkt,
nom nom. Sen lekte barnen lite i lekparken tills
vi vart hungriga så då gick vi till tre olika
restauranger för att få vad alla ville ha.😂
Sen gick vi ner till stadsparken och njöt av maten
i solen, sedan gick vi ner till vattnet och satte
oss där ett tag. Barnen och Greta ville känna
på vattnet men jag orkade inte så jag skippade det,
dock skulle jag behövt det för vart nog
lite överhettad. Men satte mig i skuggan medans
barnen (läs Kornelia&Alva) lekte.😊
Sen åkte Mollsan hem till sin pappa och vi andra
gick upp och åt ännu en gång.😂 Dock fika den
här gången, skullle dock inte behövt bullen
bara vatten. Klockan var runt fem och det var
fortfarande lika varmt så drack tre stora
glas med isvatten.👌
När ströget stängde gick vi hem till Johanna
(riktig pina med förvärkar) men jag lyckades!
Alva fick ett "tatuerings kitt" i
födelsedagspresent så jag och Greta var
försökskaniner, jag fick en blomma och
körsbär.👌 Sen drog jag hemåt och avlider
nu i soffan.
 
 
 
Födelsedagsbarnet.😘
 
 
Mina körsbär.👌
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0