07 maj.

 Igår vart det en först en mysig middag på Texas,
var så otroligt sugen på hamburgare så det var
ju ett självklart val då.🍔😍 Det var otroligt
gott och otroligt mysigt, efter middagen vart det
bowling med grabbarna. I början gick det riktigt
kasst för mig, det var svårt att få iväg klotet
när man har ett eget klot på magen.😂 Men tillslut fick
jag kläm på det och lyckades få mer åtminstone en
varje gång, haha. Men tillslut sa min kropp ifrån
så då fick jag stå över dom sista gångerna, men det
var ändå kul.☺
Sen drog vi vidare för grabbarna skulle spela
biljard jag stod över och kollade på när dom
slaktade varandra.😉
Framåt tolv tiden orkade jag inte mer så
då drog vi oss hemåt och sov.
 
Nom nom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0