04 maj.

Åkte till Motala idag med, mötte upp mina
tjejer Amanda och Annette. Vi köpte med oss mat
och gick och satte oss i stadsparken och åt, sen
njöt vi bara av solen medans vi snackade. Det var
så skönt att jag inte riktigt ville gå därifrån.😂
Men vi hade ärenden på stan att göra, presenter att
köpa så jag fick offra mig och resa på mig.😒😂
Vi köpte det vi skulle och sedan tog vi en fika(tjocka
som vi är), sen satte vi oss ute i solen igen
och bara njöt.😍
Blodbussen stod bakom oss så Amanda vart sugen
på donera blod så hon fick med sig Annette på det,
jag vill med men jag måste föda och sen vänta
9 månader först. Men sen så, jag är ju registerad
organdonator så lite gott gör jag.😊
Efter stan drog jag och Amanda till Linda och
barnen, va så himla skönt att se dom.
Saknat dom så mycket!
Linda bjöd på fika så vart mycket bullar idag, haha. 
Vi umgicks, gosade med Melissa och snackade.
Sen drog jag hemåt, tack för idag.😊
 
Köpte så söta byxor till pyret idag,
han kommer bli så stilig.😍
 
Mandisen köpte 2 pyjamasar till honom.😊
 
När jag skulle åka hem kom jag bara till Vikingstad,
det hade hänt en olycka mellan Linköping och
vikingstad så alla tåg mellan den sträckan va
inställda så det  var buss på den sträckan istället.
Sure tänkte jag, det är ju inget med det men när
jag kommer upp på andra sidan när bussarna skulle
gå möts jag av en jävla folkmassa! Och östgötatrafiken
skickade bara 2 jävla bussar som vart fulla på
mindre än fem minuter, en timme senare va det
fortfarande lika många personer kvar fast två
bussar till hade hämtat folk.
Men då skulle Max komma och hämta mig men
precis då började tågen gå igen, tog lite mer än två
timmar att komma hem. Det tackar jag för.😒
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0