03 maj.

 Igår va jag och mamma i Mjölby, jag lämnade in
nycklarna så nu är Skänninge tiden verkligen över.
Mycket har jag vart med om i den lägenheten, både
bra och dåliga saker men nu avslutar vi det
och startar ett nytt kapitel!👌
Iallafall efter vi lämnat in nycklarna gick jag
och mamma i affärer och kollade, sen bjöd hon mig
på lunch.😊 Dock va den inte god, tog ananas från
sallads buffén och den smakade seriöst sprit?
Konstigt och väldigt äckligt. 
Sen körde mamma hem mig och la mig i soffan och somnade.😂
Helt slut efter ett par timmar på benen, vaknade när
Max kom hem från jobbet. Men det var skönt med en
tupplur, det behövs nu för tiden när jag
sover så dåligt.
 
Tack för igår, mamma.☺
 
Köpte en snutte till pyret, jag älskar
kor så jag var bara tvungen.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0