31 mars.

 Jag känner verkligen att jag ska undvika att bära
på lördag, min rygg klarar verkligen inte av det.
Max och jag har packat idag, vi försökte ta det
mesta för imorgon är ju sista dagen vi hinner
packa så det kändes som det behövdes. Nu har vi
bara lite kvar så det är skönt, men min rygg
klarar inte av det. Har så ont i den att jag
knappt kunnat gå ikväll, gick som en gammal tant.
Så jag måste ta det lugnt, jag vill ju mer än
vad min rygg vill. Jag är sån att när jag väl
börjat vill jag få det klart men uppenbarligen
klarar jag inte av det, jag måste lära mig att
sluta när jag känner att det börjar göra ont.
Det får ta lite längre tid för jag måste ju
ha min rygg om man säger så.😂
 
Min lilla fjolla.😘
 
Imorgon ska vi iallafall hämta nyckeln sen ska
jag möta tjejerna på stan, gå lite i Linköping
istället för ruttna Motala. Skulle behöva köpa
några nya kläder till mig men vi får se
hur det blir.✌
 
För allra första gången sen jag fick Simba
så har han lagt sig hos någon!
Det var såklart husse han valde och inte mig,
men jag är glad åndå.😍 Det här är jätte stort,
3 år har det tagit och förhoppningsvis vill
han ligga hos mig med snart.😊
Han är vekligen husses kille så jag får
helt enkelt snällt titta på.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0