29 mars.

 Sitter och frossar i mig melon,
vart både vattenmelon och honungsmelon.👌
Dock börjar jag fundera på om jag inte tål
honungsmelon för blir alltid konstig i halsen
när jag äter det.😢 Det som är så gott, men
så länge jag kan äta vattenmelon är jag nöjd.
 
Måndagen spenderades hemma hos mamma och pappa
med Max, Annette, Amanda, Johanna, Greta och Albin.
Vi grillade, eller ja grabbarna gjorde det
sen tog vi en promenad ner till byn och köpte
glass. Det tog dock död på mig, jag får så on
t i magen och ryggen när jag går långt så nu
ligger jag med död rygg men men.
Efter promenaden spolade jag och Max av bilen
men det gick inte så bra, först lossnade munstycket
och jag vart dygnsur och sen råkade Max spruta
vatten rätt i ansiktet på mig.😂 
Sen umgicks vi bara och snackade, när det var
dags att åka hem var jag galet hungrig men ingen
av oss kände någon direkt stor lust att laga mat
och yamyam var stängd så det vart eat. Stor besvikelse
så fattar inte varför jag ens sa att vi
skulle åka dit.😂
Men ja, gjort är gjort. Jag fick en mysig stund
med min sambo på våran dag så det var värt det.😘
Vi får fira ordentligt när vi flyttat och
kommit iordning i lägenheten, för det är som
sagt viktigt för mig men det krockar med att
vi vart iväg hela dagen, Max jobbar imorgon och
att vi flyttar i helgen så får ta det när
vi kommit iordning.😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0