26 mars.

Fredag:
Max mådde tillräckligt bra för att vi kunde
åka till Johanna.😊
När vi kom dit satt Greta och målade i vuxen
målarböcker och då vart jag och Max med sugna
så vi alla satte oss och målade. Dom vuxna
inte barnen, dom var inte ens hemma.😂 När dom
kom hem bjöd Johanna på våfflor, så gott så
skulle kunna äta 100 men fick bara i mig
två för det vart gör mycket för mitt illamående,
så vart inte som jag ville.😂
Sen måla vi lite till och umgicks, framåt
kvällen vart vi hungriga igen så då vart det
pizza och Sushi för Greta.👌
Greta fick med några alger/sjögräs som Johanna
och Max testade, deras reaktion var prisvärd.😂
Det var tydligen vidrigt så båda fick samma
reaktion, det åkte ut lika snabbt igen.😂
Önskar jag hade det på film, för dom
reaktionerna va klockrena.😂
 
 
Idag:
Vart en trevlig dag med Max, Johanna, barnen,
Greta och Albin.😊
Vi premiär grillade, åt snask och bara umgicks
hela dagen/kvällen mer än så hände inte men
det var trevligt.😊 
 
Efter att ha vart borta hela fredagen så
tror jag att Shanti hade saknat sin matte.
För hon skulle ligga nära och alltid nudda mig.😍
 
 
Jag älskar dig min knäppgök.😘
 
Dags att frossa!
 
Grillat alltså, bästa.😍
Vart tzayspett för min del.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0