24 mars.

Sitter som vanligt och möglar i soffan,
kollar på private practice och käkar piggelin.
Det är mitt stora nöje det, enda skillnaden är
väl att Max inte är hemma och då blir det värre.😒
Men jag är glad att han är ute med sina vänner,
det är sällan han träffar dom för han känner
skuldkänslor om jag är hemma medans han är ute.
Det vart värre när jag vart gravid, även fast
jag säger att det är viktigt att han träffar
sina vänner och skulle det hända något så
ringer jag ju såklart honom. Men ändå är
han så envis.😂  Kanske blir bättre när vi
flyttat till Linköping och vi är ändå i samma
stad om han är med sina vänner, jag har
varken orken eller möjligheten att göra lika
mycket som han kan. Men tycker inte min
lilla älskling ska ha skuldkänslor för det,
även fast vi väntar barn så är inte våra liv
över och älskling, du kan inte passa mig.
Du måste lämna mig ensam ibland, jag är ändå
säker även fast jag är ensam.😘
 
 
Imorgon blir det iallafall att lämna
lägenheten en stund, vi ska åka till
Johanna och käka våfflor och sedan
ska vi handla.✌
Lördag, söndag och måndag blir det att
fira påsk iallafall.😂 Då har jag något att
göra i ett par dagar iallafall.
På måndag hoppas jag även att det blir
något speciellt på kvällen, jag och Max firar
nämligen 1 år tillsammans.😊 
Inte mycket, vi går fort fram men det är nog för
att det känns som jag känt honom i minst 10 år.
Men för mig är det speciellt med årsdagar,
så vi får se.😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0