22 mars.

Igår mådde jag verkligen inte bra, hade så ont
i huvudet och kände mig allmänt hängig.
Idag mår jag bättre, men nu har jag andra
problem istället. Så kommer behöva vara hemma
ett par dagar, gud så roligt.😭 Men då får jag
tvinga mig själv att ta tag i packningen, på
lördag är det bara en vecka kvar tills vi
flyttar så det är inte långt kvar.
 
 
I helgen är det iallafall påsk, det blir
fira att 3 dagar i rad. Haha, men så är det.😁
Så länge jag slipper påskmat är jag nöjd,
vet att jag slipper det på måndag iallafall
för då ska vi grilla.✌
 
Jag känner bebis sparkar varje dag iallafall,
nu syns det t.o.m utanpå.😍
Har försökt filma det flera gånger men lyckas
bara få en spark på film, för han jävlas med
mig.😂 Han sparkar jätte mycket tills jag börjar
filma då slutar han eller så får jag bara en
på film, sen stänger jag av då börjar han igen.
Riktig retsticka, precis som sin far.😂
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Fin du är!

Svar: Tack, du med😊
Karolina Lundgren

2016-03-23 @ 08:02:20
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh så mysigt, saknar hur det sparkades från insidan 😍 Har ni funderar på några namn än? 😃

Svar: Förstår det, det är en underbar känsla😍 Max har fastnat för Noah, han t.o.m kallar magen för det så vi får se😊
Karolina Lundgren

2016-03-23 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0