21 mars.

Den här herrn alltså, han är så himla speciell.
Han är husses kille så det skriker om det,
enda gången jag duger är när det vankas
mat eller Max inte är hemma.😂
Men vi båda älskar honom, han har en otrolig
speciell plats i våran hjärtan.
 
Jag vet att han inte har haft det lätt i
sitt liv, det märks på honom. Speciellt första
tiden han bodde här. Han va skygg och raggade
bakåt så fort man rörde sig fort, han gömde sig
mest under sängen.
Sen började man märka skillnad, han kom fram,
la sig och sov i soffan, möter folk i dörren
när dom kommer och vill gärna mysa(mest med Max😂). 
Idag är han som en helt annan katt, han är
inte lika framåt som våra tjejer men han
verkar ändå lycklig. 
I februari var det 3 år sen jag fick hem
honom och än idag gör han fortfarande framsteg. 
Han är en rikigt pain in the ass ibland och
gör mig galen, men han är min lilla farfar
och jag älskar honom.😘
 
Idag ville han ha lite närhet av matte,
så han gosa in sig lite.😍
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0