18 mars.

Jag bär på det finaste man kan bära på,
mitt och Maxs barn.
Våran lilla son.❤
Kroppen förändras så mycket under en graviditet,
det jag har märkt av mest är att brösten och
magen har blivit större samt bristningarna.
Jag önskar jag kunde säga att jag var stolt över
dom eftersom jag fått dom under tiden jag bär
på min son, men tyvärr är jag inte det. 
Jag känner redan nu ångest för dom och känner redan
nu att jag inte kommer vilja visa mig i bikini i
sommar eller någon sommar. Jag tycker det är
jobbigt att visa magen för Max som sett mig på
dom fulaste dagarna(vilket är ofta😂), fast han
säger att jag är fin.
Men jag försöker intala mig att dom inte är så
farliga och att dom kommer blekas, jag försöker.
Jag vill inte skämmas över något som jag
fått under graviditen eftersom det är jag kan
rå för, det är inget jag kan göra ogjort så
första steget är att visa dom för världen.
 
Igår åkte även piercingen ut innan det gör större
skada och lämnar ett fulare och större märke.🙈
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0