17 mars.

Har precis kollat på säsongsavslutningen av
pretty little liars, vad arg jag blir på
den serien alltså.😒 
 
Idag har vart en lika seg dag som alltid,
jag och Max hämtade flyttkartonger i Motala
och körde förbi hemmakväll annars har det
inte hänt något.
Riktigt intressant liv har jag känner
jag, men det blir förhoppningsvis bättre snart.
Annars blir det bättre när jag får hålla pyret
i famnen, då behöver jag bara tänka på honom
så då lär jag ha att göra.😊
 
Max har känt pyrets rörelse idag igen och
man ser verkligen lyckan i hans ögon!😍
Min fina familj, längtar tills vi har
dig här. Det gör din pappa med!❤
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Det är verkligen extra speciellt när partnern kan känna bebisens sparkar :)

Svar: Det är det vekligen, det känns mer verkligt för honom då😊
Karolina Lundgren

2016-03-18 @ 05:15:37
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0