16 mars.

Idag går jag in vecka 25, veckorna
bara springer förbi.
Jag känner hans rörelser mer tydligt för
varje dag, både på insidan och utsidan och j
ag måste säga att det är en otrolig känsla.😍
Jag längtar efter honom så jag blir galen, j
ag är så nyfiken på hur han kommer se ut,
hur hans skratt kommer låta, vad han kommer
få för ögonfärg, ja. Jag är nyfiken på allt.😍
Nu får veckorna gärna gå snabbare
så han kommer snart.❤
 
Det börjar dock kännas på ett negativt sätt,
magen blir större och därför blir det tyngre
och mer påfrestande för ryggen.
Kommer bli väldigt jobbigt att flytta(ska inte bära
men plocka) och vi ska inte tala om flyttstädningen,
den lär jag inte överleva.😥
Kommer bli sjukt jobbigt men det måste göras så
jag får helt enkelt härda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0