16 mars.

Idag var det så fint väder så  jag och Max
gick ut på en promenad och sen satte vi oss
på en bänk i solen och bara njöt i solen.🌞
Efter ett tag började min gubbe bli rastlös
så då fortsatte vi våran promenad, vi gick
förbi Östenssons på vägen hem och det var
då jag kände att promenaden börja ta halvt
död på mig. Vart helt slut och öm i hela
kroppen, speciellt i ryggen. 
Men det var mysigt att sitta ute med gubben
min, hoppas på fler såna här dagar när han är
ledig så vi kan ta en picknick nästa gång!😊
Nu sitter vi i soffan och har kollat på
Maria Wern som äntligen hade premiär på fyran!
Max och jag har väntat på deras hur länge som
helst och så är det bara 1 timme så man får vänta
på nästa avsnitt i en vecka. Typiskt.😂
 
Vecka 25 magen!😊
 
My love and me.😘
 
Skönt att ha ett par andra skor än bara
stövlar, längtar tills jag kan ha ballerina
så jag bara kan köra ner fötterna.👌
 
 
Imorgon blir det att hämta lite flyttkartonger så
vi kan börja packa, känns som det var dags för
länge sen men bättre sent än aldrig eller något.😂
Ser dock inte framemot att bo i kartonger, men men.
Bara att härda, inte långt kvar tills flytten.
 
Hahaha, stilen.😂
 
Shanti fick en gurka men tydligen var
bara mitten god.😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0