13 mars.

Ett par dagar med att ha något att göra har gjort
mig helt död, då menar jag verkigen helt död.😂
Både min kropp och mitt huvud protesterar nu,
men så värt det. Dock blir det en lugn hemma
dag imorgon och vila upp mig efter helgen för
på tisdag har jag tvättstuga igen så då behöver
jag energi, jobbigt att vara gravid.😂
 
Idag då, mamma hämtade upp mig så åkte vi
till "blomsterglädje" köpte en blomma till
Matilda i present, hon fick även 4 koppar
av mig och Max.☺ Sen hämtade vi upp Annette
och sedan åkte vi till Matilda, mamma hade
gjort smörgåstårta och som jag hade längtar
efter det! Har vart sugen på det i flera
veckor så detta var drömmen, jag är ju
den enda som äter vegetariskt så fick ju med
mig största biten hem. Det räckte till matlåda
till Max och så att jag kan äta både ikväll
och imorgon.😉 Sen fikade vi och umgicks,
sen vart det hemfärd till min trötta karl.😁
Sen dess har jag bara chillat hemma och jag
är redan oroligt trött så blir nog en tidig
kväll ikväll.
 
 
Det här är anledningen till
varför jag aldrig kommer spela innebandy.😂 
Kolla vilket jävla blåmärke karln har
fått efter sin sista match.😂
 
/span>
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0