13 mars.

Vart en mycket trevlig kväll med god mat
och trevligt sällskap, hamnade smått i matkoma.👌
Vart att äta på Texas longhorn
(ja, dom har vegetariskt😉)
och sen satt vi bara och snackade hela kvällen,
mycket trevligt och skönt att komma ut.
Känns som man glöms bort sen jag vart gravid
så det är kul att komma ut.
Det måste göras om! ☺
 
Nu ligger jag i soffan med världens ryggsmärta,
magsmärta och är så otroligt trött att jag håller
på att somna, men är för trött för att
resa på mig så det är jobbigt.😂
Max stendäcka så fort vi kom hem, stackarn
ska upp klockan 5 och jobba så det kommer
inte bli mycket sömn för honom. 
Han brukar alltid be mig ladda kaffe och göra
en macka när han har dom här passen och
självklart gör jag det, tror katterna har
lärt sig det nu för dom brukar alltid
få smaka pålägget.
Så idag ställde sig Snövit på två tassar och
ville åt mina händer så jag tog ner dom så
hon nådde dom så jag kunde visa att jag
inte hade något i händerna(än), då tog hon
tag i mina händer med båda tassarna och höll
fast dom stenhårt.😂
Självklart fick dom smaka pålägget sen,
vad ska man annars ha katter till om man
inte skämmer bort dom?😉
 
Nu ska jag dock gå och lägga mig bredvid
min kärlek, imorgon blir det att åka till
min syster och fira henne och sen blir
det nog en lugn kväll. 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Så fin du är :)

Svar: Tack snälla🙈 Du med😊
Karolina Lundgren

2016-03-13 @ 10:41:05
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0