12 mars.

Hade en trevlig kväll hos Ellen och Martin igår,
det bjöds på hemmagjord pizza som va
så otroligt god. Det märks så stor skillnad
på att göra hemmagjord deg och köpt,
men jag är för lat för att göra hemmagjord
så detta var lyx!😂
Sen umgicks vi bara en stund, vi åkte hem
ganska tidigt pga av jobb men det var
trevligt den stunden!☺
Tack för maten och efterätten!
 
Efterätten, ligger chokladmousse
under frukten och bären.😊
Nom nom!
 
 
Idag har jag bara vart på Ö&B och köpt
present till min syster, nu har Max kommit
hem från jobbet och vi sitter bara och
väntar på att klockan ska gå, ikväll blir
det att äta ute med Ellen och Martin.
Ska bli trevligt, men sitter och funderar
på vad fasen jag ska ha på mig.😂
Jag kommer ju inte i vad som helst
och vill ju inte ha mina vardagskläder
så ja, alltid denna ångest.😒
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Fin du är :) Det är så himla fint med gravidmagar :)

Svar: Oh, tack så mycket🙈 Det är du med😊
Karolina Lundgren

2016-03-12 @ 19:19:08
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0