10 mars.

 Igår gick jag in i vecka 24,
veckorna bara springer förbi.
Känns som jag plussade igår och nu är
jag redan i vecka 24.😰
Jag känner hur han rör sig mer och mer,
varje dag känner jag åtminstone en rörelse
och det är helt otroligt.😍
Älskar varje rörelse för då blir så verkligt,
han finns verkligen där inne.😍
Jag bara längtar tills Max kan känna rörelserna
utanpå magen, jag vet att han längtar
och jag vill se hans min.😊
Men det borde komma snart känns det som.😊
 
 
Igår hade jag en riktig skit dag,
allt bara gick emot mig.😒
Va ledsen, hade/har ont i huvudet, ont i magen
igen och ja. Det var bara en allmänt skit dag
och värsta är att Max har såna där skit pass
så han behöver gå upp 04:40 så han ser jag
knappt för han är för trött när han kommer hem.😢
Men en stund fick jag med honom,
allt är bättre än inget.😘
 
Snart jag ska gå och lägga mig,
har sån jävla huvudvärk men jag försöker 
alltid undvika att ta tabletter, gjorde jag
även innan jag vart gravid så tanke är att
jag ska sova bort det.
När jag vaknar blir det stan med tjejerna,
så får vi se hur jag mår efter det.😂
 
Magen i vecka 24 (23+0)
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Veckorna verkligen springer iväg! Går in i vecka 32 idag :)

Svar: Oh, vad mysigt 😊 Då har du inte så långt kvar😊
Karolina Lundgren

2016-03-10 @ 07:15:46
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0