10 mars.

 Hade en trevlig dag på stan med tjejerna idag,
dock gillade inte min rygg det men det är värt
det om jag slipper sitta hemma och ruttna.👌
Vart inget köpt förutom en present till Martin,
hade tänkt unna mig en speciell tröja som jag
sett på nätet men då hade inte asen den i butiken.
Blir så satans jävla trött, får ångest varje gång
jag ska klä på mig för att jag har knappt några
tröjor som jag kan ha nu när magen växer.
Men kan ju inte köpa vad som helst heller pga av
flera anledningar, bland annat för mina bröst är
för stora så alla tröjor blir för tajta.😬
Men men, vi får se.
Vi satte oss och fikade sista stunden,
kändes att jag behövde få mig något
( åt såklart en baguette och inget fikabröd ) för
började 
bli helt matt i kroppen.
Tror lilla pyret i magen tar all min energi,
det är nog därför jag äter så ofta.😂
När jag åkte hem frågade jag sambon vad vi skulle
äta för jag hade ingen ork alls att laga mat
och inte han heller efter jobbet så jag köpte
med mig yamyam på vägen hem.👌
Dock var tofun slut (förstår dock inte hur
en ingrediens på en restaurang kan ta slut)
så det var lite bittert då det är det godaste.
Och speciellt eftersom inte alla restauranger
kan göra tofun bra, utan att det blir samma
konstens som en snigel, usch.😂
Men sa till Max när jag kom hem att vi får
äta det snart igen så jag kan få med tofu.😉
Bäst att passa på nu med, inte alls långt kvar
tills vi flyttar och då kommer det ju inte
bli att vi äter där så ofta eller om det
kommer blir överhuvudtaget eftersom vi
inte har något här i Skänninge? Skulle dock
kunna återvända bara för att äta på yamyam.😂
 
Nu sitter jag i soffan med sambon,
han sitter uppe sent idag för hans fotbollslag
spelar. Och jag är hungrig igen, så där hungrig
så det verkligen känns som magen är helt tom.😖
Helt galet är det, men det är bara att äta
något för skulle aldrig kunna lägga mig hungrig.
Frågan är bara vad jag ska äta?😒 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0