09 mars.

Jag börjar undra om jag kommer överleva
den här graviditeten, jag är alltid klumpig
men nu är det fan värre.
Jag gick precis in i väggen och slog i huvudet,
jag hade glasögonen på mig som dom vart sneda.😫
Inte fasen har jag råd att köpa nya
just nu heller.😂
Alla pengar som blir över måste gå till saker
till bebis, så jävla typiskt att det skulle
hända just nu. Jag undviker att använda linserna
när jag är hemma för att jag har såna problem
med ögonen, vet inte om det är allergi, torra ögon
eller vad det är. Har testat ögondroppar mot
torra ögon, hjälpte inte. Har testat allergiögondroppar,
hjälpte inte heller.😒
Ska prata med min barnmorska nästa gång
och fråga om det är något som kan ha med
graviditeten att göra och vilka allergitabletter
jag får ta o.s.v.
Det är så himla mycket nu, herrgud alltså.
Mitt huvud, det känns som det ska explodera ibland.😣
 
Som vanligt tassarna på magen.😍
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0